Hidegzuhanyként érte Vass Zoliékat, hogy a greibachi futam előtt a rajtprogram gyakorlása közben egyszer csak elnémult a Mitsubishi Colt motorja, és a hibát nem is sikerült orvosolni, ezért ki kellett hagyniuk az osztrák futamot. A hiba oka azóta meglett, kijavították, sőt néhány új alkatrészt is kapott a Colt.
“Generátorhibánk volt, emiatt túlfeszültséget kapott a computer, és az egyik alaplap ment tönkre. Időnk volt bőven, sikerült megjavítanunk. Közben viszont megérkeztek az új alkatrészeink, és azokat is beépítettük. Új diffiket kapott az autó előre és hátra is, ezen kívül a szokásos revíziót végeztük el. Az autó kész, harcra kész vagyok én is, úgyhogy jöhet a verseny” – mondta Zoli. Két futam van hátra a bajnokságból, és ezek kulcsfontosságúak lesznek számára is, mert miután kimaradt az előző verseny, így a hátralevő hétvégéken kell megküzdeni a bajnoki harmadik helyért.
“Jönnek az osztrákok is, így nem lesz könnyű dolgom. Mózer Attila és Spitzmüller Csaba van hozzám közel a pontok tekintetében, mindketten nagyon gyorsak, így velük is komoly csata várható. De a többiekre is figyelni kell, Harsányi Zolinak is új motor kerül az autójába, így ő is még gyorsabb lesz, mint eddig volt, meg hát mindenkivel számolni kell, mert erős a mezőny. Szeretném, ha nem esne az eső, de ezzel nem én vagyok egyedül. Ha a műszaki problémák is elkerülnek minket, akkor onnan kezdve rajtam múlik a lényegi része, más külön kívánságom nincs is. Ha ezek a dolgok stimmelnek, akkor olyan rossz versenyünk nem lehet. Jó lenne felhőtlenül autózni, de mivel ilyen szoros a bajnokság, nem örömautózás lesz, de azért megpróbáljuk jól is érezni magunkat.” Zoli mentalitását ismerve ebben nem is kételkedünk, mert ő az a pilóta, akit a ritkán lehet mosoly nélkül látni a depóban.
“Tesztelni nem akartunk, de szerettem volna elmenni megnézni az új pályát. Sajnos más program jött közbe, így nem jutottunk el Máriapócsra. Fotók alapján próbáltam tájékozódni, és a néhány elérhető videót is megnéztem. Kíváncsi vagyok rá, remélem, hogy hamar rájövök a trükkjeire. Úgy gondolom sokat nem kell állítani az autót, Kakucs is megváltozott, és szinte aszfaltos lett az is, ezért azt gondolom, hogy azon a beállításon már nagyon keveset kell módosítani, ha egyáltalán kell. A beállítási rész szerintem meglesz hamar, majd nekem kell fejben gyorsan összeraknom azt, hogy lesz ez jó, és gyors” – foglalta össze a várakozásait a Rabócsiring új vonalvezetésével kapcsolatban Vass Zoltán.
RXHírek – Érdekességek
…