Nyírád Motorsport Centrum

Nyírád Motorsport Centrum

RallyCrossRx.hu

RallyCrossRx.hu

RallyCrossRX.hu

RallyCrossRX.hu

Nyírád Motorsport Centrum

Nyírád Motorsport Centrum

RabocsiRing

RabocsiRing

FIA WRX

FIA WRX

Események
Marton Gergely 2000 kilométerrel melegít be Höljesre

Marton Gergelyt kemény fából faragták. Ha valaki kételkedne ebben az állításban, akkor képzelje el az alábbi kirándulást: Budapest – Prága – Berlin – Koppenhága (némi kompozás után) – Göteborg – Höljes. 2037 kilométer az útvonaltervező szerint, de Gergőéknek ez nem akadály, kocsiba pattantak, és elautóznak az Eb következő fordulójának helyszínére. De az is lehet, hogy Kiss Pál Tomiék barcelonai szintén 2000 kilométeres útja hozta meg a kedvüket… Ausztriában értük utol telefonon Gergőt.

Van időnk, így gondoltuk autózunk. A vizsgaidőszakon túl vagyok már, így nem kell rohanni, és szerencsére eddig egészen gyorsan tudunk haladni.” – kezdte a rögtönzött beszámolót Gergő. Aztán persze a rá váró futamról is mesélt.

Az eddigi legjobb hangulatban utazok a versenyre, és ebben része volt annak is, hogy az elmúlt héten Németországban közösen készültünk Szabó Krisztiánnal és Szíjj Zsoltival. Gokartoztunk, és közben gyakoroltunk különböző versenyszituációkat. Nagyon hasznos volt, úgy érzem sokat tanultam. Sokat gyakoroltam azt is, hogy állandó tempójú köröket tudjak menni, ez a rallycrossban különösen fontos. Az autó szokás szerint százszázalékosan felkészítve érkezik majd a helyszínre, így ezzel kapcsolatban is nyugodt vagyok.”

Marton Gergely két futam után 10 ponttal a 13. a bajnokságban, és a cél a további pontgyűjtés mellett az elődöntőbe jutás. A belgiumi összetett 8. Q1-es, és 10. Q3-as eredmény alapján ehhez bőven megvan a sebessége. Eredménykényszer helyett mégis inkább a jó hangulat lesz a fontos.

Próbálom a lehető legjobban élvezni ezt a versenyt, hiszen hosszú szünet után vagyunk, és egy még hosszabb kihagyás következik Svédország után, így egy jó eredmény megalapozná a nyaramat. Nagyon várom már a svédországi versenyt. Voltam már ott nézőként, óriási a hangulat, de mint szinte mindegyik helyszín, ez is teljesen új lesz nekem. Próbálok majd gyorsan reagálni, és felvenni a ritmust. Szerintem illik majd az én vezetési stílusomhoz a pálya, szeretem a  hosszú tempós kanyarokat, és itt van belőle néhány.  A kulcs az lesz, hogy hamar megtaláljam az apró trükköket. Ebben sokat segít, hogy hárman vagyunk a csapatban, és megosztjuk egymással az adatokat és információkat. Persze az is kell a jó eredményhez, hogy most ne törjön össze egyik versenytárs sem.” 

Related Posts